Òmnium Cultural i Virus Popular

Nota de premsa 20 de març de 2020

VIRUSPOPULAR.CAT ESCOLLIT PER FORMAR PART DE LA NOVA CAMPANYA D’ÒMNIUM CULTURAL #CompartimCultura

L’entitat cultural ha engegat avui una campanya per a combatre la situació generada per la crisi sanitària de la COVID-19 que consisteix en aglutinar en una plataforma web totes les iniciatives de cultura catalana sorgides durant aquest període de confinament.

#CompartimCultura inclou també l’emissió de continguts en streaming a través del canal de YouTube d’Òmnium sota el lema de #ConfinsCulturals que emetrà des de les 17 fins les 22:15 hores cada dia mentre duri el #Joemquedoacasa.

Aquesta emissió comptarà amb diferents propostes i una de les escollides per Òmnium és la dels capítols de divulgació cultural de VirusPopular.cat que emetem cada dia a les 22h, amb una conversa entre dues persones confinades del món de la cultura popular i altres sota el lema de “Contra el coronavirus, bona cara!”.

El primer capítol que emetrà el canal de YouTube d’Omnium es titula “De les plagues d’Egipte al Coronavirus”, amb el confinat Amadeu Carbó, el dilluns 23 de març a les 22h.